ورود |

اخبار

تصویب برنامه درسی « سیستم های ارتباط و ناوبری هوایی بالگرد » در دانشگاه جامع علمی کاربردی

نویسنده: خانم کرامت/ﺳﻪشنبه, 27 تیر,1396/دسته ها: اخبــار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برنامه درسی دوره کاردانی ناپیوسته فنی « سیستم های ارتباط و ناوبری هوایی بالگرد » در دانشگاه جامع علمی کاربردی به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، در دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی- کاربردی برنامه درسی دوره کاردانی ناپیوسته فنی « سیستم های ارتباط و ناوبری هوایی بالگرد » به تصویب رسید.

هدف از اجرای دوره کاردانی فنی سیستم­های ارتباط و ناوبری هوایی بالگرد، تربیت متخصصان نگهداری و تعمیر سیستم­های ارتباط و ناوبری هوایی بالگرد مورد نیاز صنعت بالگردی نظامی و غیر نظامی کشور با استفاده از امکانات آموزشی و پشتیبانی آموزشی موجود منطبق بر استانداردهای آموزشی فنی و پروازی صنعت بالگردی مورد تایید هواپیمایی کشوری و مدیریت استاندارد پرواز هوانیروز است.

از جمله قابلیت ها و توانمندی های حرفه ای دانش آموختگان این رشته، عیب یابی و تعمیر و انجام بازدیدهای فنی در سطح رده سازمانی سیستم­های ارتباط و ناوبری بالگرد، شناخت فناوری‌های نوین سيستم‌هاي ارتباط و ناوبري هوايي بالگرد (مانند جی پی اس و ضبط راکال.....)، اجرای مقررات ايمني فردي و كارگاهي، رعایت استانداردها، سوابق، آیین نامه ها و فرمها است.

دانش آموختگان این رشته می توانند به عنوان کاردان فنی سیستم­های ارتباطی بالگرد وکاردان فنی سیستم­های ناوبری بالگرد مشغول به کار شوند.

برخی از دروس تخصصی دوره کاردانی فنی سیستم­های ارتباط و ناوبری هوایی بالگرد شامل كاربرد سيستم‌هاي اتوماتيك و حفظ تعادل پرواز، پرواز اتوماتيك بالگرد، عيب يابي و رفع عيب سيستم هاي ارتباط و ناوبري يالگرد، سيستم‌هاي ارتباط هوايي بالگردآموزش در محیط کار دوره نیز مشتمل بر 512 ساعت آموزش عملی در محیط کار واقعی خواهد بود.

تعداد نمایش ها (303)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان