ورود |

اخبار

اولین دوره مسابقه ستایشگران نور در دو رشته مداحی و دعاخوانی

نویسنده: خانم کرامت/دوشنبه, 11 خرداد,1394/دسته ها: اخبــار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اولین دوره از مسابقات مداحی و دعا خوانی ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی (ستاد، واحد های استانی و کلیه مراکز علمی کاربردی) “ویژه آقایان” در سراسر کشور از تاریخ ۱۲ خرداد با عنوان ” مسابقه ستایشگران نور ” آغاز می گردد، علاقمندان به شرکت در مسابقه می توانند آثار خود را به شرح توضیحات ذیل از تاریخ فوق به مدت یکماه( حداکثر تا تاریخ 94/۴/12 ) به دفتر هیئات مذهبی دانشگاه به آدرس تهران – خ انقلاب – بین خ حافظ و خ نجات اللهی – ابتدای پل کالج- ساختمان دانشگاه جامع علمی کاربردی پلاک ۶۸۳-طبقه پنجم-دفتر هیئات مذهبی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی-( کدپستی۱۵۹۹۶۶۵۱۱۱) ارسال نمایند و در صورت هرگونه سؤال با شماره ۰۲۱۸۸۸۰۰۹۱۵ تماس حاصل فرمایند. در پایان لازم به ذکر است مسابقه در دو رشته ی مداحی و دعا خوانی می باشد که برندگان مرحله اول برای مسابقه نهایی به استان مازندران دعوت می شوند. . .
– شرایط شرکت کنندگان:
۱-کلیه دانشجویان ، اساتید و کارکنان (ستاد، واحد های استانی و کلیه مراکز علمی کاربردی) “فقط آقایان” می توانند در این مسابقه شرکت کنند.
۲-شرکت کنندگان محترم می بایست همراه با آثار ارسالی مدارک لازم شامل
الف- دانشجویان: کپی کارت ملی و کارت دانشجویی به همراه ارسال شماره ثابت وهمراه ونام استان محل تحصیل و آدرس محل سکونت
ب-اساتید: کپی کارت ملی به همراه ارسال کدمدرسی ثبت شده در سامانه سجاد و شماره ثابت وهمراه ، نام استان و مرکز محل تدریس و آدرس محل سکونت
ج- کارکنان : کپی کارت ملی و کپی کارت کارمندی و یا حکم کارگزینی به همراه ارسال شماره ثابت وهمراه و نام استان و نام محل اشتغال و آدرس محل سکونت

– شرایط آثار ارسالی:
الف- رشته مداحی:
۱- آثار ارسالی حداقل به مدت ۸ دقیقه و حداکثر به مدت ۱۰ دقیقه در قالب CD و یا DVD وحتی المقدور به صورت تصویری ارسال گردد.
۲- آثار می بایست با یکی از موضوعات ” الف – شهادت امام حسین (ع)و یاران با وفایش ب- دفاع مقدس و شهدا
ج- مهدویت و انتظار” باشد.
۳- آثار می بایست شامل مدیحه سرایی و نوحه خوانی باشد. (تبصره: شرکت کنندگان بجای نوحه خوانی نیز می توانند روضه خوانی داشته باشند.)
۴- ارسال مدارک لازم که درشرایط شرکت کنندگان اعلام گردیده است و متن شعر خوانده شده و منبع روضه همراه با اثر ارسالی الزامی می باشد.

ب- رشته دعاخوانی:
۱- آثار می بایست قرائت فرازهایی از ادعیه مشهوره مانند دعای کمیل، ندبه، توسل، زیارت عاشورا، جامعه کبیره و … باشد.
۲- آثار ارسالی حداقل به مدت ۸ دقیقه و حداکثر به مدت ۱۰ دقیقه در قالب CD و یا DVD وحتی المقدور به صورت تصویری ارسال گردد.

۳- ارسال مدارک لازم همراه با اثر ارسالی که درشرایط شرکت کنندگان اعلام گردیده الزامی می باشد.
– جوایز این دوره از مسابقات به شرح ذیل می باشد:
به نفرات اول تا سوم در هر سه مقطع از هر رشته به ترتیب کمک هزینه سفر زیارتی کربلای معلی به مبلغ پنج میلیون ریال و مشهد مقدس به مبلغ سه میلیون ریال و کارت هدیه دومیلیون ریالی اهداء خواهد شد.
آدرس دفتر هیئات مذهبی جهت ارسال آثار : تهران – خ انقلاب – بین خ حافظ و خ نجات اللهی – ابتدای پل کالج- ساختمان دانشگاه جامع علمی کاربردی پلاک ۶۸۳ -طبقه پنجم-دفتر هیئات مذهبی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی – کدپستی۱۵۹۹۶۶۵۱۱۱

تعداد نمایش ها (601)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان