ورود |

اخبار

فرماندار اروميه خواستار شد؛ لزوم تخصیص بودجه برای بهبود شاخص‌های توسعه‌ در ارومیه

نویسنده: خانم کرامت/ﺳﻪشنبه, 05 مرداد,1395/دسته ها: اخبــار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 فرماندار اروميه امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی و در حضور استاندار برگزار شد، اظهار داشت: باید برای تخصیص بودجه با هدف بهبود وضعیت شاخص های توسعه‌ در مرکز استان اقدامات لازم صورت پذيرد.


به گزارش روابط عمومي فرمانداري اروميه، عباس حسن خاني در اين جلسه از کارشناسان و مقامات در راس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همچنین استانداری آذربایجان غربی به دلیل داشتن عمکرد شفاف و پاسخگویی پیرامون نحوه تخصیص بودجه قدردانی کرد.

وي با انتقاد از میزان و چگونگی تصویب و تخصیص بودجه برای شاخص های توسعه ای، تصريح كرد: باید وسعت جغرافیایی ارومیه، جمعیت شهری و روستایی همچنین مهاجرت نیز در تخصیص ها مورد توجه قرار گيرد.

فرماندار ارومیه از افزایش جمعیت مناطق شهری و روستایی مرکز استان آذربایجان غربی به واسطه بروز پدیده مهاجرت خبر داده و گفت: مخاطبان و جامعه هدف در شهرستان اروميه بیشتر از سایر مناطق کشورمان است.

حسن خاني با بيان اینکه بیش از 30 درصد جمعیت استان در ارومیه متمرکز شده‌اند، يادآور شد: برای این خیل عظیم مردم در زمینه های گوناگون باید خدمات مورد نیاز ارائه شود، که این موضوع نیز در گروی تامین اعتبار است.

تعداد نمایش ها (282)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان