ورود |

اخبار

نشست تخصصی با موضوع راهکارهای تامین مالی و جبران کسری بودجه شهرداریها برگزار می شود

نویسنده: خانم کرامت/دوشنبه, 18 مرداد,1395/دسته ها: اخبــار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

سومین نشست تخصصی ازسلسله نشست های مدیریت شهری با موضوع " راهکارهای  تامین مالی و جبران کسری بودجه شهرداریها " سه شنبه 19 مرداد از سوی مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه به نقل از سازمان شهرداریها ودهیاریهای کشور، سخنران این نشست دکتر بهرام وهابی مدرس دانشگاه و پژوهشگر در عرصه اقتصاد مدیریت شهری است.

این نشست در روز سه شنبه 19 مرداد از ساعت 10 در سالن اجتماعات سازمان  شهرداریها و دهیاریهای کشور واقع در خیابان کارگر ، بالاتر از بلوار کشاورز ، روبروی پارک لاله ، نبش کوچه میر برگزار می شود و ورود عموم علاقه مندان آزا د است.

این نشست، ادامه نشست هفته گذشته می باشد که با موضوع "شهرداری ورشکسته" برگزار شد.

در نشست هفته گذشته ابتدا تعریف مفاهیمی مانند کسری و مازاد بودجه شهرداریها و الگوی بودجه نویسی در شرایط کسری بودجه شهرداری ها ارائه شد و پس از آن موضوع اعسار و ورشکستگی در شهرداری ها بیان و ضمن ارائه تجربیات جهانی در زمینه قوانین و دستورالعملهای اعسار و ورشکستگی ، شرایط اعسار و ورشکستگی در قوانین جاری ایران مورد بررسی قرار گرفت .

 در پایان ضمن تاکید بر ضرورت توجه به تنگناهای مالی شهرداری ها و انجام حمایتهای قانونی در شرایط ورشکستگی در حوزه شهری ، راهکارهای پیشنهادی برای تنظیم قوانین و دستورالعملهای لازم جهت ایجاد ترتیبات قانونی در شرایط ورشکستگی شهرداریها ارائه شد.

تعداد نمایش ها (337)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان