ورود |

اخبار

پیام شهردارمحترم کلان شهر ارومیه به مناسبت روز دانشجو(16 آذر)

نویسنده: خانم کرامت/دوشنبه, 16 آذر,1394/دسته ها: اخبــار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

" دانشجوها ذخایر این ملت هستند، مقدرات مملکت ما  در  آینده به دست دانشجویان امروز است "

"امام خمینی رحمت ا... علیه"

 

با درود و سلام به روح پر فتوح امام خميني (ره) و آرزوي سلامتي مقام معظم رهبري، ضمن بزرگداشت یاد همه شهدا از جمله شهدای دانشجو، بالاخص شهیدان قندچی، شریعت رضوی و بزرگ نیا که 16 آذر را با نثار خون خود به نام دانشجو و نهضت عدالت خواهی و استکبار ستیزی مفتخر کردند، روز دانشجو را گرامی می دارم.

روز دانشجو فرصتی است برای دمیدن دوباره انرژی، نشاط، شور و امید در فضای دانشگاه و یادآور رسالت خطیر دانشجویان آرمان خواه و آزاده است که همواره نقش خود را به خوبی در برهه‌های حساس انقلاب چه در مبارزه با نظام سلطه، چه دوران دفاع مقدس و پس از آن در جهاد علمی به خوبی ایفا کردند.

امروز نیز دانشجویان در فضای پر امید دانشگاه، با پویایی و تلاش های گسترده علمی، همراه با بیداری و آگاهی و اشراف به مسائل روز هم‌چون گذشته جلودار و پیشرو در سیر پیشرفت و تعالی ایران اسلامی به خصوص در اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان هستند.

اینجانب یقین دارم دانشجویان با تلاش و پشتکار، خلاقیت و نوآوری، افق روشنی را در برابر خود و کشور عزیزمان قرار خواهند داد و امیدوارم با همدلی و همزبانی و حمایت همه‌جانبه از دانشجویان به عنوان نسل جوان، با استعداد و با انگیزه کشور و تأمین خواسته های به جا و مطالبات بر حق این قشر زمینه تحقق دانشگاه های کارآفرین فراهم شود.

روز دانشجو را به یکایک دانشجویان ایران اسلامی خصوصاً دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ارومیه تبریک عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال موفقیت روزافزون برای دانشجویان و سربلندی و عزت برای کشورمان مسألت می نمایم.

تعداد نمایش ها (343)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان